Założenie plemienia - opłaca się?

Wracam do was z nowymi pytaniami od graczy, między innymi:

~ Czy opłaca mi się zakładać plemię? Jakimi funkcjami mogę prowadzić? 

Czy ja wiem... Ale według mnie opłaca się zakładać, później możesz organizować mini 'imprezki' włączając śmieszne filmiki w chatce plemiennej (mapa z dużym ekranem + gotowy link do użycia), najbardziej denerwują mnie ludzie którzy najpierw sobie przyszli i poprosili o rangę (oczywiście zawsze dawaj jedną w górę), a potem odeszli do innych - żebrać. :x

~ Jak się je zakłada? Ilość serów jest ważna w tym przypadku?

Założyć to najprostsza rzecz, nie zapomnij o tym, że musisz uzbierać 500 serów które wydasz na plemię. :-)
Kieruj się według screen'a, czyli:
MENU (tuż pod animkami =D)
PLEMIĘ
NAZWA
OK

I już. ;>


 ~ Śnieg w chatce plemiennej - jak go zrobić?

To teraz jest najmniejszym pikusiem.
Musisz mieć uprawnienia zmieniania chatki na /np @kod oraz poprzez menu - plemię itd. ;>
Kiedy wejdziesz już do chatki - wpisujesz w okienku gdzie możesz rozmawiać z innymi '/neige' bez kresek '''.
Gdy już śnieg się wczyta, strzałką w dół (S na klawiaturze inaczej) rzucisz śnieżkę. ♥ ;>


To tyle, bo więcej pytań nie było na skrzynce pocztowej x DD
Papapapapapapa wam ♥ :3

3 komentarze:

Unknown pisze...

Ja mam plemienie i dla mnie się opłaca ale jak się będzie je prowadzić a nie dasz tam 500 serków potem nie zaprosisz ani jednej myszki do niego i sam'a z niego po jakimś czasie odejdziesz. Stracisz tylko 500 serków :)

Unknown pisze...

Jak ty masz te wszystkie plemie itp ja mam inaczej że jest:
Menu
Sklep
Ekwipunek
Edytor map
ITP,
pomóżcie

Unknown pisze...

Jak ty masz te wszystkie plemie itp ja mam inaczej że jest:
Menu
Sklep
Ekwipunek
Edytor map
ITP,
pomóżcie

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.