Pytania

1 ~ Dlaczego po zarejestrowaniu na transformice dostałem 20 truskawek i jedną do pyszczka?
Dostałeś te truskawki, ze względu na event, który był, tak normalniej - wszyscy którzy nie wbijali sobie tych truskawek - dostali je automatycznie. :-) Myślę, że to dla Ciebie jasne.

2 ~ Room *fight - o co w nim chodzi?
To chyba jaśniejsze niż słońce, na tym roomie co chwilę są mapy z dwoma szamanami, jeśli bot napisze ,,fight!,, oznacza to, że wtedy możemy zacząć wojnę - masz prawo zablokować oczywiście cudzą norę. :-)

3 ~ Jak mógłbym pisać tego bloga?
Eee... W którejś z notek jest post Fina, wytłumaczone w nim jest jak dołączyć do pisania bloga, ale okey, napisz do Fina o wysłanie zaproszenia podając mu przy tym e-maila. xdd

4 ~ Czym są skróty ,,sp, tf,, i inne?
Skrót 'SP' to inaczej duch, iskra, spirit będący drugi w liście szamana. TF to chyba jasne, że Transformice. 


A tak w ogóle.
Mam do was wiadomość, jeśli w ogóle nie będę wchodzić na czaty, lub coś - oznacza to że wyjechałam, może pojutrze wyjeżdżam bo ojciec wraca jutro , a pojutrze brat, to chyba że za 2 dni dopiero jadę na wakację, bo tak było ustalone, brat będzie pilnował domu, psa i w ogóle. 

Notka taka tam krótka, bo tylko tyle pytań najczęściej zadajecie na TF. ,_, 
Miłej nocy, karaluchy do poduchy, bon wła jaż, smerfy do smerfa, pita do pita, lol do lol, ja do ja. o:


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.