Kto towarzyszy pani Mélanie Christin, czyli spis administratorów Transformice

Cześć!

Z tej strony znów ja, Maciejosing. W poprzednim poście napisałem wam o Mélanie Christin. Chcielibyście poznać resztę administratorów? 

Tigrounette: Zajął się oprogramowaniem Transformice. Jego pseudonim powstał w następujący sposób: "Tigrou" to po francusku tygrys, a "nette" to przyrostek postaci płci żeńskiej. Jego imię i nazwisko to Jean-Baptiste Le Marchand. Urodził się 22.02.1984 roku we Francji. Pracuje jako programista i administrator.  

 Melibellule: Już o niej wiecie, opowiadałem wam o niej w poprzednim poście.


Bill: Tak jak Tigrounette - Jego imię i nazwisko jest nieznane. Zajął się tworzeniem różnych map oraz serwerów.

Ley - Wiemy o niej tylko tyle, że... mało o niej wiemy. Jest siostrą Tigrounette. Rzadko gra w Transformice. Pomogła z językiem angielskim i zatrudnieniem moderatorów.

Pozdrawiam,
Maciejosing

3 komentarze:

Oll. pisze...

,, Jego imię i nazwisko to Jean-Baptiste Le Marchand. Urodził się 22.02.1984 roku we Francji. Pracuje jako programista i administrator.,,
Fajnie że to zaje*ałeś z mojego posta, te informacje jak się nazywa, ile lat, i wgl -,-. Nawet poprawkę usunąłeś, że już wiesz już ,,dzięki, ciara'' ,-,

Panfumiki pisze...

Czemu dałeś "Maciejosing" na zdjęcie meli? Żeby nie skopiowali NIE TWOJEGO zdjęcia które łatwo idzie w necie znaleźśc?

Anonimowy pisze...

Ej kur.... ta wy sie zajmujcie jakimiś błędami a ja musze opuścić konto ( ponad 7k. serka 215 st i 10 bc) dlatego że ktoś mi sie wkrada a ja nie moge zmienić hasła!

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.