Event i nowe roomy!!!

Hej!
Długo (znów) nie pisałam, ale wracam do Was z niezwykłymi niespodziankami!!!
  • Pojawił się event Wielkanocny! Mapa eventowa pojawia się co 10-15 minut. Na owej mapie jest króliczek (losowo wybrana osoba), którą trzeba gonić żeby dostać serek! *-* Ta osoba, która jest króliczkiem dostaje zupełnie nowe title «Chicken»
  • W związku z eventem możemy zaobserwować dużo zmian! Dookoła pełno pisanek, kurczaków itd.! Szaman zamienia myszki nie w kostki lodu, tylko w pisanki!
  • Po każdej mapce eventowej dostajemy jajko, które jest walutą w sklepie i, za które możemy kupić itemki! Uwaga! Królik może strzelać kurczakami naciskając strzałkę w dół! :D  
A teraz zupełnie z innej beczki.
Pojawiły się nowe roomy!

  •  /room *sharpie debuglua 
Na tym roomie, jeżeli będziemy klikać SPACJĘ możemy latać! Pamiętajcie, to nie hacki! Więc nikogo nie zbanujcie :D
  • /room *key debuglua 
Na tym roomie musimy chodzić za kolorowymi ''kluczami'' jeżeli pojawi się kółko niebieskie bez ramki podchodzimy do niego i klikamy SPACJĘ, potem idziemy do kolejnego kółka, które jest w ramce niebieskiej, a ma np. kolor różowy (i kilkamy SPACJĘ), potem zaś idziemy do kółka, które jest różowe itd. To niekoniecznie muszą być kółka! Mogą być romby itp.! :) 


Ok, chyba sobie poradzicie! :> Wspaniałe roomy! :)

Pozdrawiam. Fiszka :]



 PS Dowiedziałam się o jeszcze innych roomach, ale pierwsze muszę je obczaić żeby o nich pisać ^.^

3 komentarze:

Mesmera pisze...

łohohoho, czyli ja wiem tylko o jednym, a jak można odkryć nazwy tych roomów? :)

Fiszka pisze...

Tu i tam się poszpera :D I się znajdzie xD

Mesmera pisze...

Heh :D. Ja nic jakoś nie znalazłam. A o tym roomie co go opisałam dowiedziałam się przez przypadek XD

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.